შე რაც შეეხება შეხვედრების მიზნებს:
·
განისაზღვროს
რას გულისხმობს ინტერაქტიური სწავლება,
·
რა სხვაობაა მოსწავლეთა ინტერაქციის ფორმებს შორის,
·
ხაზი გაესვას განსახილველი მეთოდების/აქტივობების ეფექტურობას,
·
რა უნარებს ავითარებენ ისინი,
·
როგორია
მათი მიმდინარეობა, გამოყენება და გამოყენების
შემდეგ მოსალოდნელი შედეგები,
·
რა წესები და პროცედურებია საჭირო მათ განსახორციელებლად.
შეხვედრების შედეგად მოხდა დასახული მიზნების მიღწევა.
მიმაჩნია რომ, ჩემ მიერ შერჩეული თმა აქტუალურია, რადგან
ინტერაქტიური გაკვეთილის ჩატარება მოითხოვს მასწავლებელმა სწორად განსაზღვროს რა მეთოდები
და აქტივობები გამოიყენოს დასახული მიზნის მისაღწევად. ინტერაქტიური სწავლება ხელს
უწყობს აღქმის, გააზრების, გაცნობიერებისა და ათვისების პროცესს. აქედან გამომდინარე
სასწავლო პროცესში რომელიმე კონკრეტული საკითხის შესწავლა შეუძლებელია მხოლოდ ერთი
მეთოდით. შესაბამისად საგნის მასწავლებელმა უმჯობესია გაკვეთილზე გამოიყენო სსხვადასხვა მეთოდები და აქტივობები. ჩემთვის ძალიან საინტერესო
იყო ინფორმაციის მოძიების პროცესი, ჩატარებული შეხვედრები მნიშვნელოვანია ჩემი პროფესიული
განვითარებისათვის, რადგან გავეცანი ისეთ მეთოდებსა და აქტივობებს რომლელთა შესახებაც არ
ვფლობდი საკმარის ინფორმაციას და შეასაბამისად არ ვიყენებდი საგაკვეთილო პროცესში.
ჩატარებული შეხვედრების შემდეგ კი ყოველთვის ვცდილობ მრავალფეროვანი გავხადო გაკვეთილი
და გამოვიყენო სხვადასხვა მეთოდები და აქტივობები, რაც მოსწავლეებს ააქტიურებთ და ინტერესით
ერთვებიან გაკვეთილის მსვლელობაში, შესაბამისად გაუმჯობესდა მათი შედეგებიც.
შეხვედრებზე ამომწურავად იქნა განხილული ყველა საკითხი. ჩატარებული შეხვედრების ძლიერი მხარე იყო აქტიური კომუნიკაცია ჩემსა და მონაწილე მასწავლებლებს შორის. შეხვედრებს ესწრებოდნენ სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები, ჩემ მიერ განხილულ მეთოდებსა და აქტივობებს უკავშირებდნენ თავიანთ საგაკვეთილო პროცესს, გეგმავდნენ განხილული საკითხების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში. ამან კიდევ უფრო საინტერესო გახადა შეხვედრები. თითოეული შეხვედრისათვის მქონდა გეგმა და დასწრების ფურცლები.გთავაზობთ სამუშაო შეხვედრების გეგმას:
კვლავ ჩავატარე კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა. შეხვედრამ საინტერესოდ ჩიარა და გთავაზობთ შეხვედრის გეგმას:
ვესწრებოდი ჩემი კოლეგის მიერ ჩატარებულ სამუშაო შეხვედრებს, გთავაზობთ შეხვედრების შემდეგ დაწერილ რეფლექსიას და გაკვეთლის გეგმას:
შეხვედრებზე ამომწურავად იქნა განხილული ყველა საკითხი. ჩატარებული შეხვედრების ძლიერი მხარე იყო აქტიური კომუნიკაცია ჩემსა და მონაწილე მასწავლებლებს შორის. შეხვედრებს ესწრებოდნენ სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები, ჩემ მიერ განხილულ მეთოდებსა და აქტივობებს უკავშირებდნენ თავიანთ საგაკვეთილო პროცესს, გეგმავდნენ განხილული საკითხების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში. ამან კიდევ უფრო საინტერესო გახადა შეხვედრები. თითოეული შეხვედრისათვის მქონდა გეგმა და დასწრების ფურცლები.გთავაზობთ სამუშაო შეხვედრების გეგმას:
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების
ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორის სახელი და გვარი: მაკა ლიკლიკაძე
№
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი
საკითხები
|
1
|
8.12.2017
|
განისაზღვრო რას გულისხმობს ინტერაქტიური სწავლება,
რა
სხვაობაა მოსწავლეთა ინტერაქციის ფორმებს შორის, ხაზი
გაესვას განსახილველი მეთოდების/აქტივობების
ეფექტურობას, რა უნარებს ავითარებენ ისინი, როგორია
მათი გამოყენება
და გამოყენების შემდეგ
მოსალოდნელი შედეგები, რა წესები და პროცედურებია
საჭირო მათ განსახორციელებლად
|
·
ინტერაქტიური
სწავლების ზოგადი მიმოხილვა
·
მოსწავლის
ინტერაქციის ფორმების (ინდივიდუალური, კონკურენტული, კოლაბორაციული) განხილვა
·
კიპა
·
კუბის
მეთოდი
·
სეგმენტური
მეთოდი
·
მკითხველთ
თეატრი
|
2
|
11.12.2017
|
განისაზღვროს განსახილველი
მეთოდების/ აქტივობების ეფექტურობა, მათი გამოყენების შემდეგ მოსალოდნელი შედეგები,
რა უნარებს ავითარებენ ისინი, რა წესები და პროცედურებია საჭირო მათ განსახორციელებლად
|
·
დიდაქტიკური
მეთოდი
·
სოკრატული
მეთოდი
·
დედუქციური
მეთოდი
·
ინდუქციური
მეთოდი
·
ცნების
რუკა
·
დისკუსია
|
3
|
13.12.2017
|
განისაზღვროს შეხვედრებზე
განსახილველი მეთოდების და აქტივობების ეფექტურობა, მათი გამოყენების შემდეგ მოსალოდნელი
შედეგები, რა უნარებს ავითარებენ ისინი, რა წესები და პროცედურებია საჭირო მათ განსახორციელებლად
|
·
წერის
სახელოსნო
·
გონებრივი
იერიში
·
როლური
თამაში
·
ვიცი,
მინდა ვიცოდე, ვისწავლე
·
კოგნიტური
სქემები (ვენის დიაგრამა, დროის დიაგრამა, T დიგრამა, მთავარი შეკითხვა, შედარება,
გადაჯაჭვული სქემები, პრობლემა და მისი გადაჭრის სქემა, მოვლენათა თანმიმდევრობა,
სიტყვების რუკა)
|
კვლავ ჩავატარე კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა. შეხვედრამ საინტერესოდ ჩიარა და გთავაზობთ შეხვედრის გეგმას:
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების
ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
შეხვედრათა ციკლის
თემა: ,,ენის სისტემის
ასპექტებისა და
სამეტყველო
უნარ-ჩვევების
სწავლება უცხო ენაში“
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორის სახელი და გვარი: მაკა ლიკლიკაძე
სამუშაო შეხვედრები
ჩატარდა უცხო ენის კათედრის წევრებთან
№
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი
საკითხები
|
1
|
16.04.2018
|
განისაზღვროს
რას გულისხმობს ენის სისტემის ასპექტები,
როგორი
იყო გრამატიკის სწავლება და როგორი უნდა იყოს
ის
თანამედროვე უცხო ენის გაკვეთილზე, ხაზი გაესვას იმ
მეთოდებს რომლებიც ეფექტურია გრამატიკის სწავლებისას,
გამოიყოს
ის სტრატეგიები, რომლებიც დაეხმარებათ მოსწავ
ლეებს
სიტყვების ათვისებისას, ფონეტიკისა და მართლწე
რის
სწავლისას
|
·
რას გულისხმობს ენის სისტემის
ასპექტები
·
გრამატიკის სწავლება
თანამედროვე უცხო ენის გაკვეთილზე
·
ლექსიკაზე მუშაობა,
როგორ გავუადვილოთ მოსწავლეებს ლექსიკური მარაგის ათვისების პროცესი
·
ფონეტიკისა და მართლწერის
სწავლება
|
2
|
18.04.2018
|
განისაზღვროს რას გულისხმობს სამეტყველო უნარ-ჩვევები,
რა უნდა გაითვალისწინოს მასწავლებელმა რათა კარგად
განუვითარდეთ მოსწავლეებს მოსმენის უნარ-ჩვევები, რა სტრატეგიებით უნდა ვასწავლოთ
მოსწავლეებს საუბარი და წარმოთქმა, როგორ დავეხმაროთ მათ შესაბამისი უნარ-ჩვევების
განვითარებაში
|
·
რას გულისხმობს სამეტყველო
უნარ-ჩვევები
·
მოსმენის უნარ-ჩვევაზე
მუშაობა
·
საუბრისა და წარმოთქმის
სწავლება
|
3
|
20.04.2018
|
განისაზღვროს როგორ უნდა წარმართოს მასწავლებელმა
ტექსტზე მუშაობის პროცესი, რა სტრატეგიები შეიძლება გამოიყენოს მოსწავლემ ტექსტის
კარგად გასაგებად, როგორ უნდა განვუვითაროთ მოსწავლეებს წერის უნარ-ჩვევა,რა პრობლემების
წინაშე არიან მოსწავლეების წერისას, საკითხების გავხილვის შემდეგ კოლეგებთან ერთად
მოხდეს სხვადასხვა სტრატეგიების შემუშავება
|
·
ტექსტზე მუშაობა და
კითხვის სტრატეგიები უცხო ენის გაკვეთილზე
·
წერის უნარ-ჩვევაზე
მუშაობა
·
შეხვედრაზე დამსწრე
კლეგებთნ ერთად სხვადასხვა სტრატეგიების შემუშავება
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში
მონაწილე
მასწავლებლის რეფლექსია
14,16 და 18 მაისს ვესწრებოდი კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრებს, რომლის ორგანიზატორი იყო ინგა გაბრიჭიძე. შეხვედრათა ციკლის თემა გახლდათ:
,,შეფასების ტიპები“. შეხვედრებზე დეტალურად და საინტერესოდ იყო განხილული განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების სწორად
გამოყენების აუცილებლობა და ეფექტურობა, ასევე განხილული იყო შემდეგი საკითხები:
·
განმავითარებელი ზეპირი (სიტყვიერი) კომენტარი.
·
განმავითარებელი წერილობითი კომენტარი.
·
საშინაო დაბალება (წერითი, ზეპირი)
·
საკლასო
დავალება (წერითი, ზეპირი)
·
შემაჯამებელი
მუშაობა
შფასების რუბრიკები
·
ჯგუფური მუშაობა
·
წყვილებში/ინდივიდუალური
მუშაობა
·
პრეზენტაცია
·
პროექტი
·
რეფერატი
·
როლური
თამაში
მსურს აღვნიშნო, რომ შეხვედრებისთვის შერჩეული
თემა
აქტუალურია, რადგან შეფასება სასწავლო
პროცესის განუყოფელი ნაწილია. შეხვედრებზე განხილული საკითხებიდან უმეტესობა ჩემთვის
უკვე ნაცნობი იყო, თუმცა არ მქონდა ყურადღება მიქცეული წერილობითი განმავითარებელი
კომენტარის ეფექტურობაზე მაღალ კლასებში. შეხვედრებში მონაწილეობამ ბევრი რამ შემატა
ჩემ გამოცდილებას, კერძოდ დეტალურად იქნა განხილული სხვადასხვა შეფასების რუბრიკა.
რათქმაუნდა შეძენილ ცოდნას გამოვიყენებ ჩემ პედაგოგიურ პრაქტიკაში, განხილულ
შეფასების რუბრიკებს გამოვიყენებ მოსწავლეთა შესაფასებლად, მოსწავლეებს ხშირად დავუწერ წერილობით კომენტარებს, განმსაზღვრელი შეფასებისას ყოველთვის გამოვიყენებ
შეფასების რუბრიკის მოთხოვნებს და შეფასებას არ გავაკეთებ ზოგადი ფრაზებით.
გაკვეთილის გეგმა
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
მასწავლებელი
|
მაკა ლიკლიკაძე
|
სწავლების
საფეხური / კლასი
|
საშუალო/ X კლასი
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
14, სსსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის
თემა
|
Present Perfect with
already and yet;
Developing speaking:
Shopping
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
·
მოსწავლეებს
განუვითარდებათ საუბრის უნარ-ჩვევები
·
შეძლებენ
სურათის აღწერას
·
მოისმენენ
და გაიაზრებენ დიალოგს
·
მოსწავლეები
თავს გაართმევენ ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას,
კერძოდ მონაწილეობას მიიღებენ როლურ თამაშში
|
ე.ს.გ–ით განსაზღვრული
მისაღწევი შედეგები (ინდიკატორები)
|
უცხ.ს.V.1.
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე
ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) სხვადასხვა
თემაზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
ამოიცნობს, სად მიმდინარეობს საუბარი;
·
ამოიცნობს თანამოსაუბრეებს;
·
ამოიცნობს საუბრის ძირითად თემას/საკითხებს;
·
ამოკრებს კონკრეტულ ინფორმაციას (ვინ,
რა, სად, როდის, რომელი, როგორი, რამდენი, რატომ და სხვა);
უცხ.ს.V.15. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მოუმზადებლად
ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის კარგად ნაცნობ თემატიკაზე;
·
ამა თუ იმ
საკამათო საკითხთან დაკავშირებით მომზადების გარეშე გამოხატავს საკუთარ
დამოკიდებულებას, პოზიციას და განმარტავს მას (რა მოსწონს/არ მოსწონს, რატომ);
უცხ.ს.V.16. მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო
სიტუაციისთვის თავის გართმევა.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მომზადების
გარეშე მონაწილეობს როლურ თამაშებში, სიმულაციურ სიტუაციებში, რომლებიც ჩვეულ ყოფით
სიტუაციას ასახავს;
უცხ.ს.V.17. მოსწავლეს
შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
გადმოსცემს წაკითხული/მოსმენილი ტექსტის შინაარსს;
·
საუბრისას იცავს აზრობრივ თანამიმდევრობას;
·
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
|
მოსწავლეთა
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეები ფლობენ შოპინგთან დაკავშირებულ
ლექსიკას, ასევე შუძლიათ მიმართონ სხვადასხვა სტრატეგიებს მოსმენისა და სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადასაჭრელად
|
გაკვეთილის მსვლელობა/ საკლასო მენეჯმენტი
|
A ფაზა ,,გამოწვევა“
აქტივობა 1. საორგანიზაციო საკთხები, მოსწავლეთათვის გაკვეთილის
თემის, მიზნისა და შეფასების რუბრიკის გაცნობა (იხ.დანართი 1)
დრო: 2 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: მთელი კლასი
აქტივობის მიზანი: კლასის მომზადება საგაკვეთილო პროცესისათვის.
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი აღრიცხავს მოსწავლეთა სწრებადობას,
გააცნობს მათ გაკვეთილის თემას, მიზანს, შეფასების რუბრიკას.
აქტივობა 2. საშინაო დავალების შემოწმება
დრო: 7 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: მთელი კლასი
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი კლასში ამოწმებს საშინაო დავალებას და რამოდენიმე მოსწავლეს აძლევს
წერილობით განმავითარებელ კომენტარს
აქტივობის მიზანი: მასწავლებელმა გაიგოს თუ როგორ გაართვეს მოსწავლეებმა თავი საშინაო დავალებას.
აქტივობა 3. გონებრივი იერიში
დრო: 3 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: მთელი კლასი
აქტივობის მიზანი: საგაკვეთილო თემაზე მობილიზება, ცოდნის გააქტიურება, მოსწავლეებში კომუნიკაციის,
საკუთარი აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევების განვითარება
აქტივობის
აღწერა: მასწავლებელი
სთხოვს მოსწავლეებს შეადგინონ გონებრივი რუკა (Mind Map) სიტყვაზე Shopping. მოსწავლეები
ასახელებენ სიტყვებსა და იდეებს შოპინგთან
დაკავშირებით, გენერირების შედეგად მიღებულ პასუხებს მასწავლებელი ინიშნავს დაფაზე.
აქტივობა
4. გრამატიკული
დავალების შესრულება (Present
Perfect with already and yet)
დრო: 7 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: ინდივიდუალური
აქტივობის მიზანი: გრამატიკული მასალის ცოდნის დამოუკიდებლად განმტკიცება
აქტივობის
აღწერა: მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს დავალებად გრამატიკულ
სავარჯიშოს, წინადადებებს გამოტოვებული ზმნებით, რომლებიც უნდა ჩასვან ახლანდელ სრულ
დროში. მასწავლებელი რამოდენიმე მოსწავლეს აძლევს
წერილობით განმავითარებელ კომენტარს
B ფაზა ,,შინაარსის რეალიზება“
აქტივობა 5. სურათის
აღწერა
დრო: 6 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: წყვილებში მუშაობა
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ საუბარი სურათის მიხედვით
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი
მოსწავლეებს აჩვენებს სურათს სახელმძღვანელო წიგნში(გვ.138, №1) და სთხოვს
მათ წყვილებში ისაუბრონ თუ რას ხედავენ სურათზე.
აქტივობა 6. დიალოგის
მოსმენა, კითხვებზე პასუხის გაცემა, მოსმენილის მიხედვით დიალოგის შევსება
დრო: 10 წთ
კლასის ორგანიზების
ფორმა: ინდივიდუალური,
აქტივობის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ მოსმენილი ინფორმაციის ანალიზი
აქტივობის
აღწერა: მასწავლებელი მოსწავლეებს ასმენინებ დიალოგს და აძლევს
დავალებას სახელმძღვანეო წიგნში (გვ. 138, №2,3)
C ფაზა ,,რეფლექსია“
აქტივობა
7. როლური თამაში (In a Shop)
დრო: 6 წთ კლასის ორგანიზების ფორმა: წყვილებში მუშაობა აქტივობის
მიზანი: მოსწავლეებმა თავი გაართვან ყოფით საკომუნიკაციო
სიტუაციას
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი თხოვს მოსწავლეებს წარმოიდგინონ თითქოს
არიან მაღაზიაში, ერთმა უნდა შეასრულოს მომხმარებლის ფუნქცია, მეორემ მაღაზიია ასისტენტის
აქტივობა 8. შეფასება
დრო: 3 წთ.
კლასის ორგანიზების ფორმა: ინდივიდუალური აქტივობის მიზანი: მასწავლებელმა განმსაზღვრელი შეფასებით შეაფასოს რამოდენიმე მოსწავლე შეფასების
რუბრიკის მიხედვით, ასევე გამოიყენოს განმავითარებელი შეფასება
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი რამოდენიმე მოსწავლეს აფასებს შეფასების რუბრიკის მიხედვით, ასევე აძლევს განმავითარებელ შეფასებას
აქტივობა 9. საშინაო
დავალების მიცემა დრო: 1 წთ. კლასის ორგანიზების ფორმა: მთელი კლასი აქტივობის მიზანი: ცოდნის დამოუკიდებლად განმტკიცება
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს წერილობით დავალებას სამუშაო რვეულში( გვ96)
|
შეფასება
|
·
განმავითარებელი (მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი შეფასებით
გაკვეთილის მსვლელობისას, როგორც წერილობითი ისე სიტყვიერი კომენტარით)
·
განმსაზღვრელი ( მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით
გაკვეთილის ბოლოს, წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკის მიხედვით იხ.დანართი
1)
|
სასწავლო რესურსები
|
სახელმძღვანელო
წიგნი და სამუშაო რვეული (Gateway
A2),დაფა, ცარცი,მოსასმენი დისკი, კომპიუტერი,
|
დანართი 1
შეფასების
რუბრიკა
აქტივობა
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
საშინაო დავალება
|
ვერ შეასრულა საშინაო დავალება
|
გაუჭირდა საშინაო დავალების შესრულება
|
ნაწილობრივ აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
|
აქვს საშინაო დავალება შესრულებული, მაგრამ ზოგჯერ
დაშვებული აქვს შეცდომები
|
კარგად აქვს საშინაო დავალება შესრულებული, არ აქვს
შეცდომები
|
გრამატიკული დავალების შესრულება
|
ვერ ასრულებს
გრამატიკულ დავალებას
|
უჭირს ზმნის სწორი ფორმით გამოყენება
|
საშუალოდ შეუძლია
გრამატიკული დავალების შესრულება
|
ასრულრბს დავალებას თუმცა უშვებს მინიმალურ შეცდომებს
|
კარგად ასრულებს გრამატიკულ დავალებას, არუშვებს შეცდომას
|
სურათის აღწერა
|
ვერ აღწერს სურათს
|
უჭირს სურათის შესახებ საუბარი
|
საშუალოდ შეუძლია
აღწეროს სურათი, უშვებს შეცდომებს და ზოგჯერ აზრი გაუგებარია
|
შეუძლია საუბარი სურათის შესახებ, თუმცა უშვებს მინიმალურ შეცდომებს
|
კარგად საუბრობს სურათის შესახებ, არ უშვებს შეცდომას
|
მოსმენა და შსაბამისი დავალებების შესრულება
|
ვერ იგებს მოსმენილ ინფორმაციას
|
უჭირს მოსმენილი ინფორმაციის გაგება
|
ნაწილობრივ იგებს მოსმენილ ინფორმაციას და უშვებს
შეცდომებს შესაბამისი დავალებების შესრულებისას
|
შეუძლია მოსმენილი ინფორმაციის გაგება და შსაბამისი
დავალებების შესრულება, თუმცა უშვებს შეცდომებს
|
კარგად იგებს მოსმენილ ინფორმაციას და წარმატებით
ასრულებს შესაბამის დავალებებს
|
როლურ თამაშში მონაწილეობა
|
ვერ მონაწილე ობს როლურ თამაშში
|
უჭირს როლურ თამაშში მონაწილეო ბა
|
ცდილობს როლურ თამაშში მონაწილეობას, უშვებს შეცდომებს
და ზოგჯერ აზრი გაუგებარია
|
მონაწილეობს როლურ თამაშში, უშვებს მინიმალურ შეცდომებს
თუმცა აზრი გასაგებია
|
წარმატებით მონაწილეობს როლურ თამაშში, საუბრისას
არ უშვებს შეცდომებს
|
შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
№
|
გვარი/სახელი
|
საშინაო დავალე
ბა
|
გრამატიკული დავალების
შესრულე ბა
|
სურათის აღწერა
|
მოსმენა და შსაბამისი
დავალებე ბის შესრულება
|
როლურ თამაშში
მონაწილეო ბა
|
ქულა
|
||
საშინაო დავალება
|
საკლასო მუშაობა
|
||||||||
1
|
არაბიძე გიორგი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
არაბიძე ზურა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
გაბეხაძე თემური
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
ზარნაძე ლაშა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
ზარნაძე მამუკა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
კუბლაშვილი
გიორგი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
მაკარიძე დათო
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
რობქიძე ცისანა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
ქავთარაძე თამარი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
ჩუბინიძე თინათინი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
ცქიფურიშვი ლი გიორგი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
წიწილაშვილი გიორგი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
ჭანტურიძე ლანა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
ხაჭიპერაძე ელა
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment